A kezdeményezés a YouTube legutóbbi, hogy az AI -t használja a hirdetési potenciál maximalizálása érdekében.
A YouTube közvetlenül a videóinak „csúcs” pillanatai után kezdi el a hirdetéseket, a legújabb, az anyavállalat új eszközeinek sorozatában, amelyeket a mesterséges intelligencia (AI) támogat.
A platform a Google AI modelljének Gemini -jével fogja meghatározni a „Ahol a közönség a leginkább elkötelezett” című videók pontját – és lehetővé teszi a márkák számára, hogy hirdetéseket tegyenek oda – mondta a cég egy szerdai blogbejegyzésben.
A YouTube példát mutatott: egy havas hegy tetején lévő házassági javaslat videóját stratégiailag megszakíthatják egy hirdetéssel, miután a vőlegény felvetette a kérdést.
Az új eszközt „Peak Points” -nak hívják – mondta a YouTube, amikor bejelentette a játékot egy rendezvényen, amely szerdán 20. évfordulóját ünnepli.
A társaság hirdetési bevétele 2025 első negyedévében közel 8 milliárd eurót ért el, ami 10 % -kal növekedett az előző évhez képest.
Ez nem tartalmazza a YouTube által előfizetések révén generált további bevételeket.
Fogadás az AI -n
Az Alphabet, amely mind a Google, mind a YouTube anyavállalata, erősen támaszkodik az AI -re, amikor növeli a növekedését.
A múlt hónapban a társaság 75 milliárd dolláros (65,9 milliárd euró) beruházást jelentett be, amelynek célja elsősorban az AI infrastruktúra 2025 -es támogatása.
A technológiai óriás az Ikrek modelljét az Android készülékekbe is tolja, és növeli annak képességeit, hogy autók, órák és TV.
A „Peak Points” a Google legutóbbi felszámolása az AI használatával a hirdetési potenciál maximalizálása érdekében.