Az új szolgáltatások várhatóan a 2030 -as évek elején kezdődnek.
Az európai vasúti reneszánsz nem mutat jeleket a lassulásról, mivel az Eurostar nagysebességű vasúti üzemeltető ambiciózus terveket mutat be hálózatának kibővítésére.
A társaság azt állítja, hogy közvetlen vonatkapcsolatokat vezet be Londonból Németországba és Svájcba, a „Nemzetközi fenntartható utazás új aranykorának” hajnalának nevezve.
Az operátor javítja meglévő ajánlatát azáltal, hogy növeli a népszerű útvonalak szolgáltatásait.
Íme, amit az utazók várhatnak.
Az Eurostar tervezi a közvetlen vonatszolgáltatásokat az Egyesült Királyságból Németországba és Svájcba
Az Eurostar által javasolt bővítés magában foglalja a közvetlen vasúti kapcsolatok létrehozását a London St Pancras International és a két kulcsfontosságú európai úticél között: Frankfurt Németországban és Genfben Svájcban.
A társaság körülbelül 2 milliárd eurót tervez befektetni egy jelentős, akár 50 új vonat, az útvonalak számára.
Ezek az új szolgáltatások várhatóan a 2030 -as évek elején kezdődnek, és arra törekszenek, hogy ugyanazon utakon versenyezzenek a légi utazásokra.
És az utazási idők vonzóvá teszik a vasúti alternatívát. London és Frankfurt között utazó utasok várhatóan körülbelül öt órán belül megérkezhetnek, míg a Genfbe indulók körülbelül öt óra és 20 perc alatt megteszik az utazást.
Az Eurostar még nem tett közzé részleteket a közbenső megállókról, és arról, hogy az utasok rugalmasak lesznek -e az út mentén történő különböző pontokon.
Az új szolgáltatások különösen az üzleti utazásokra irányulnak, az Eurostar vezérigazgatójával, a Gwendoline Cazenave -vel, kiemelve, hogy a rendeltetési helyek „nagy pénzügyi csomópontok”.
Frankfurt és Genf szintén turisztikai hotspotok, tele kultúrával, feltűnő építészettel és nemzetközi eseményekkel.
Az indítás dátuma továbbra is közel van, mivel még mindig számos logisztikai kihívás van ezen új útvonalak megvalósításához.
Ide tartoznak az utasszállító létesítmények kibővítése a célállomásokon, új határvezérlési ellenőrző pontok létrehozása és a pálya hozzáférési megállapodásainak biztosítása.
Ezen akadályok ellenére a Cazenave továbbra is optimista a projekt sikere miatt, hivatkozva az Eurostar, az utaskereslet és a kormányzati támogatás erőteljes elkötelezettségére.
Eurostar a szolgáltatások növelése a népszerű útvonalak mentén
Az Eurostar kibővített flotta lehetővé teszi, hogy növelje a népszerű útvonalak gyakoriságát.
Ez magában foglalja a London és Párizs közötti napi visszatérési szolgáltatások 17 és 20 közötti növelését.
A társaság megerősítette azt is, hogy szeptember 9-én kezdődik egy negyedik napi visszatérési szolgáltatás bevezetése a St Pancras és az Amszterdam között, az ötödik szolgáltatást december közepétől.
Jelenleg az Eurostar olyan szolgáltatásokat üzemeltet, amelyek Londonot csatlakoztatják Párizshoz, Brüsszelhez, Amszterdamhoz és szezonális útvonalakhoz a francia Alpokhoz a téli sportszakaszban. Ezenkívül vonatkapcsolatokat is működtet Belgiumban, Franciaországban, Németországban és Hollandiában.
Az üzemeltető tavaly 19,5 millió utast szállított-ez öt százalékos növekedést jelent a 2023-as 18,6 millióról. A London-Paris útvonal 280 000 utasnál bizonyult a legnépszerűbbnek, majd London-Brüsszelben, 250 000 utas mellett.
Míg az Eurostar jelenleg a Csatorna -alagúton keresztül monopóliumot élvez az utasszolgáltatásokra, számos versenytárs tervezi ezt a tervezést, amely ezt megtámadja, ideértve a Virgin Group, az Olaszország FS Italiane Group és az Ikrek vonatait.