A H Company vezérigazgatója és társalapítója az EuroneWS-szel a Next the New Models-ről beszélt, miért fogják az embereknek a végső mondatát és az AI jövőjét.
A francia mesterséges intelligencia (AI) Start-Up H Company, amely tavaly indult és több százmillió euró beruházást gyűjtött be, még mielőtt még az első termékét kiadta, kedden három új AI ügynököt hozott ki.
„Mindannyian az ügynöki versenyen vagyunk, ez a mi útunk. Még potenciálisan előrehaladunk a számítógépes felhasználási technológiákban”-mondta Charles Kantor, a cég vezérigazgatója és társalapítója az EuroneWS Next.
Az Agentic AI modellek, vagy az AI -ügynökök nem csak az információkat dolgozzák fel, hanem megpróbálják megtervezni és elvégezni a feladatokat, és megoldani a problémákat.
Kantor azonban azt mondta, hogy az emberek „mindig az AI modellek középpontjában állnak”, így ha az ügynök e -mailt ír, akkor ez csak egy vázlat lenne, és csak az ember képes lenne elküldeni az üzenetet.
A három kiadott modellt Runner H, Tester H és Surfer H.
H azt mondta, hogy a három termék tükrözi a vállalat elképzelését egy „megbízható, akció-orientált AI-ről, amely a hagyományos chatbotokon túlmutató feladat végrehajtását nyújtja”.
Azt állítja, hogy eléri a 92,2 százalékos sikerességi rátát, miközben akár 5,5 -szer csökkenti a költségeket olyan versenytársakkal szemben, mint az Openai, az Antropic és a Google.
Melyek a három modell?
A Runner H lehetővé teszi a felhasználók számára a munkafolyamatok automatizálását és a feladatok korszerűsítését. Kantor azt mondta, hogy ez „a Manus fejlettebb változata” – mondta a kínai AI ügynökre utalva. Célja a fogyasztói használatra.
A H szörfös lehetővé teszi, hogy szörfözhessen az interneten, és navigáljon a böngésző környezetben, és a vállalat azt állítja, hogy a modell 92,2 % -os feladat elvégzését érte el a WebVoyager referenciaértékén, 0,13 dollár (0,11 €), feladatonként.
Ez sokkal olcsóbb, mint a versenytársak, mint például az Openai üzemeltetője, amely havonta 200 dollárba (175 euró) kerül a Pro előfizetési tervéért.
„Ez tényleg olyan, mint egy szinte egy ügynök, aki az Ön nevében cselekszik, a vizuális képességek tervezésével az interfészek felismerésére, a kattintás, a görgetés, a cselekvés, az információk letöltésére és így tovább” – mondta Kantor.
A Hiter H a végső új modell, amelyet inkább a vállalati használatra építettek, az egyik nagy dologgal, amelyet a szoftvervizsgálat elvégezhet.
De megtehet olyan dolgokat is, mint például az intelligens e -mail válaszok. Megkérheti az ügynököt, hogy olvassa el a legutóbbi e -maileket, és ez sablon válaszokat készíthet. De az ügynök nem fogja elérni a Send -et; Csak az ember tudja ezt megtenni.
H azt mondta, hogy a három termék tükrözi a vállalat elképzelését egy „megbízható, akció-orientált AI-ről, amely a hagyományos chatbotokon túlmutató feladat végrehajtását végzi”.
Az összes modellt szintetikus adatokra képzik, ami azt jelenti, hogy mesterségesen generált adatokat használ a valós adatok utánozására, lehetővé téve a vállalat számára, hogy megfeleljen az Európa GDPR-szabályainak az adatvédelemről.
Kantor szerint személyesen használja a H AI modelleit az eszközök, például az e -mailek és a dokumentumok közötti összekapcsoláshoz az információk elkészítéséhez, például az e -mailek számlázásához vagy elkészítéséhez.
De azt is felhasználja, hogy előkészítse a vállalati tartalmat, amelyet azután felülvizsgálnak, például a hirdetések és a piacok számára.
„Amikor elkezdi áttekinteni egy ügynök munkáját, elkezdi érezni a termelékenységet” – mondta.
A ’tiszta’ ügynöki látás
A H Company zümmögést hozott létre, amikor tavaly elindult. Kantor a Stanford egyetemi professzora volt, míg az induló többi társalapítója Deepmind-ból származott.
Eközben a beruházás az LVMH vezérigazgatójától, Bernard Arnault -tól, az Iliad alapítójától, Xavier Niel -től, az Amazon -tól, a Samsung -tól és a Google Schmidt volt vezérigazgatójától származott.
De csak néhány hónappal a bevezetés után három társalapító – Daan Wierstra, Karl Tuyls és Julien Perolat – kilépett a „működési különbségek miatt” – mondta a cég egy LinkedIn Postban.
Kantor számára az indulásuk körüli helyzet „a múltban”.
„Volt ilyen típusú stratégiai rendellenességünk, de most a társaság nagykövetei, és H elképzelése valóban egyértelmű” – mondta.
„Szeretnénk a legkorszerűbben lenni a cselekvési modellek és az ügynöki tér szempontjából, és azt akarjuk, hogy ez a technológia az emberiség javát szolgálja”.
A társaságnak jelenleg mintegy 70 alkalmazottja van Párizsban és az Egyesült Királyságban, és nagy kutatási és mérnöki osztályt nyújt.
„Ez egyfajta életkor koncertje. Képesnek kell lennie a megfelelő módon: termék, kutatás és mérnöki szinergiák a kategóriát meghatározó AI kiépítéséhez”-mondta.
Kantor számára az Agentic AI az AI következő fázisa, amely létfontosságú a fizikai AI -hez, amelyről Nvidia két héttel ezelőtt beszélt.
„Nagyon sok vállalatot fogunk látni világszerte, de Franciaországban, a robotikában is. Azt hiszem, az AI ügynök lesz a szív, a lényeg, mondhatnám, hogy sok területen” – mondta Kantor, a számítógépes játékokra, a szimulált világokra és a robotikára hivatkozva.
„A robotika szoftver része az ügynökökön, a szuperintelligencián alapul. A lehetőségek számos”.