A Tesla -készítmények az esetleges robotaxi indításhoz Elon Musk autonóm vezetési ambícióinak tesztje

Dániel Szabó

A Tesla -készítmények az esetleges robotaxi indításhoz Elon Musk autonóm vezetési ambícióinak tesztje

A Tesla a hétvégén elindíthatja a CyberCab -ot. Készen áll az autógyártó?

Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója elmondta, hogy cégének első robotaxija nyilvános túrák már június 22 -én elérhetőek lehetnek a texasi Austin városában.

Musk azt mondta a közösségi média platformján, hogy a dátum elmozdulhat, mert a vállalat „szuper paranoid a biztonságról”.

Néhány X felhasználó arról számolt be, hogy meghívták őket, hogy az elsők legyenek, akik a hétvégén a Robotaxi -t használják. A Cybercab -ot, a Tesla Robotaxi nevét, szintén a hónap elején észlelték a texasi Austin közelében. Az EuroneWs Next felkereste a Tesla -t, hogy megerősítse, hogy az indítás továbbra is megtörténik -e, de a közzététel idején nem kapott választ.

A bevezetés annak ellenére, hogy a demokratikus texasi törvényhozók egy csoportja, amelyben megkéri a Tesla -t, hogy késleltesse a Robotaxi debütálását, „mind a közbiztonság, mind a közbizalom kiépítése érdekében a Tesla működésében”.

Készen áll a Cybercab?

Crijn Bouman, a ROCSYS vezérigazgatója, az autonóm járművek szolgáltatási infrastruktúrájának fejlesztése, az EuroneWS Next elmondta, hogy a Tesla potenciális bevezetése fontos, mert „hangsúlyozza, hogy a robotaxi valódi”.

„Az a felismerés, hogy… az autonóm vezetés csak működik” – mondta. „Nehéz megmondani, hogy (a Tesla) készen áll -e vagy sem, de mindenki izgatott, és biztosan mindenki figyelni fog”.

A Tesla indításának sikere érdekében Bouman azt mondta, hogy a vállalatnak nemcsak a Robotaxi -nak, hanem az összes infrastruktúrának is kell lennie.

Ha az egész művelet nem szerepel, akkor egyáltalán nem lesznek közel a Waymo -hoz.

Crijn Bouman

Vezérigazgató, ROCSYS

Ez azt jelenti, hogy az „1000” járművek, egy „tucat” „tucat” szolgáltató csomópontot kell méretezni az autók megtisztításához és feltöltéséhez, valamint rendszeres karbantartási szolgáltatások megtalálásához – tette hozzá.

A társaság, amely régen az autonóm járművek „ellenőrzése alatt áll”, most a Waymo -tól, az észak -amerikai első társaságtól kezdve versenyez, amely egy robotaxi -üzletet teremtett – mondta Bouman.

„Ha az egész művelet nem szerepel, akkor egyáltalán nem lesznek közel a Waymo -hoz” – mondta, megjegyezve, hogy a Waymo Rideshare biztonságos, tiszta robotaxit küld öt perc alatt a pickup helyére.

„Valószínűleg ezt nem fogjuk látni (vasárnap)”.

Lehet, hogy nem elég ahhoz, hogy „megfordítsa a közvélemény árapályát”

A Cybercab potenciális bevezetése a Tesla számára nehéz időpontban jelentkezik, mivel az állományok az elmúlt hat hónapban zuhannak, és a kibertívumok vandalizálódtak.

A Tesla az Egyesült Államokban a Nemzeti Autópálya Közlekedési Biztonsági Igazgatóság (NHTSA) nyomozásával is szembesül, miután a vállalat teljes önjáró (FSD) rendszere állítólag több balesetben részt vett, köztük egy gyalogos meggyilkolásában.

Bouman nem hiszi, hogy egy esetleges robotaxi indítás „megfordítja a közvélemény árapályát” a Tesla felé, kivéve, ha a vállalat átláthatóbb lesz.

„Meg kell mutatnia, hogy a szolgáltatás valójában méretarányban működik … Általában a bár az, hogy a robotaxi -nak tízszer biztonságosabbnak kell lennie, mint egy emberi sofőrnek, hogy megszerezzék a nyilvánosság bizalmát” – mondta.

„(Tesla) meg kell mutatnia, hogy ()… egy harmadik fél elemzése az adatokról”.

Dániel Szabó

Dániel Szabó

Szabó Dániel vagyok, újságíró és elemző. A társadalmi változások és a politikai narratívák metszéspontjai érdekelnek, különösen közép-európai kontextusban. A 2022 Plusznál hiszek abban, hogy a jó kérdés néha fontosabb, mint a gyors válasz.