A Samsung Electronics új kutatása azt mutatja, hogy a fogyasztói félelem a magánélet elleni félelmektől elakadhatja az AI jövőjét az európai otthonokban.
A 10 európaiak közül csaknem kilenc aggódik a magánéletük miatt, és inkább hajlandó lenne magában foglalni a technológiát a mesterséges intelligenciával (AI), ha tudnák, hogy adataik biztonságosak – találta egy új felmérés.
A Samsung Electronics kutatásai kimutatták, hogy a magánélet védelme mellett egyre több európaiak (62 %) hajlandóak lennének használni az AI -t, ha megértik az életmódjuk előnyeit.
Az adatok akkor érkeznek, amikor a technológiai vállalatok versenyeznek, hogy integrálják az AI -t a moduljaikba, például az Apple, amely ezen a héten több frissítést jelentett be, köztük az AI intelligens órájában, hogy jobb egészségügyi adatokat biztosítson a felhasználók számára.
Az internetes adatkaparás az egyik legnagyobb vita az AI -ben, olyan technológiai vállalatokkal, mint például az Openai, azt állítják, hogy az összes online tartalmat az AI modellek kiképzésére kell használni, ami a szerzői jogok és az adatgyakorlatok terén eljáráshoz vezetett.
A felmérés azonban azt is kimutatta, hogy az adatvédelmi aggályok széles körűek, például csalások és metaadatok, amelyeket az emberek azonosítására használnak.
Az adatok azt is kimutatták, hogy a válaszadók 75 % -a úgy érezte, hogy az adatok kezelése stresszes.
Az európai ország, ahol az emberek voltak a leginkább stresszes, Spanyolország volt (88 %), majd Görögország (87 %), valamint Franciaország és Olaszország (mindkettő 75 %).
A felmérés azonban azt is kimutatta, hogy az adatvédelmi aggályok széles körűek, például csalások és metaadatok, amelyeket az emberek azonosítására használnak.
Félelmek a fogyasztók visszatartását
Míg a legtöbb fogyasztó az okostelefonok magánélete miatt aggódott, csaknem 50 % -uk gondoskodott a telefonok magánéletéről minden nap, több mint egyharmaduk soha nem gondolt az otthoni intelligens készülékek biztonságáról, például a robot porszívóknak vagy az intelligens hűtőszekrényekről.
A biztonság körüli félelmek megakadályozzák egyes fogyasztókat (18 %) abban, hogy megosztják az adatokat intelligens eszközeik között. Ez viszont visszatartja a fogyasztókat abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a technikájukból – mondta a felmérés.
A Januárban a Consumer Electronics Show (CES) kiállításán a Samsung Electronics azt mondta, hogy otthoni eszközöket csatlakoztatni akar, hogy egy robot vákuum automatikusan megtisztuljon egy hajszárító használat után.
„Ez a kutatás kiemeli a növekvő tendenciát: míg a fogyasztók proaktívan kezelik az okostelefonok magánéletének kezelését, gyakran figyelmen kívül hagyják a csatlakoztatott eszközök szélesebb ökoszisztémáját” – mondta Dr. Seungwon Shin, a vállalati EVP és a Samsung Electronics biztonsági csoportjának biztonsági csoportja.
„Ez azt is tükrözi, hogy a habozást az AI-alapú tapasztalatok teljes mértékben átfogja, amelyet nagymértékben az adathasználat körüli bizonytalanság vezet.”
Több mint 8000 embert vizsgáltak meg az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Horvátországban és Görögországban áprilisban.