A legjobban várt új EV -k, amelyek 2025 -ben érkeznek Európába

Dániel Szabó

A legjobban várt új EV -k, amelyek 2025 -ben érkeznek Európába

A retro ikonoktól a tech -ben gazdag nyomvonalakig, ezek az elektromos autók, amelyek az elkövetkező hetekben és hónapokban hullámokat készítenek – és a kerekeket -.

Bárki számára, aki úgy gondolta, hogy az elektromos autó fellendülése buborék, csak a közelmúltbeli EV -eladásokat kell megvizsgálnia, hogy láthassa, hogy a Going Electric most jó és valóban mainstream lehetőség.

Az EV Volumes szerint 2024 -ben közel 3 millió új elektromos autót regisztráltak Európában. És mivel a munkák során több márka elágazik az EV piacán, a fogyasztók a modellekről a választás miatt elrontottak.

Itt van a választásunk az idén Európába érkező leginkább várt elektromos autókról.

Ford Puma Gen-E

Az új Ford Puma Gen-E

A Ford legkeresettebb kompakt crossoverje most már teljesen elektromos, csatlakozik az Explorerhez, a Capri-hez és a Mustang Mach-E-hez a Blue oval növekvő EV-jében.

Bármennyire élénk, mint mindig, a Gen-E 8 másodperc alatt 0–100 km/h sebességgel rendelkezik, praktikus 376 km-es tartományt kínál, és egy barlangos 523 literes csomagtartót, valamint egy 43 literes első csomagtartót tartalmaz a városbarát méretekbe.

Belül egy 12,8 hüvelykes digitális klaszter, 12,0 hüvelykes érintőképernyő, vezeték nélküli Apple CarPlay és Alexa integráció tartja Önt mozgásban, míg a 135 km-es tartomány mindössze 10 perc alatt megkönnyíti a töltést. A puma visszatért – most elektromos – és készen áll a siker megismétlésére.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: ~ 50 kWh (43 kWh használható) | Hatótávolság: 376 km (WLTP)

Díj: 10–80 % 23 perc alatt | Tér: 523L Boot

Ár: ~ 33 000 € (EST) | Dátum: Eladó most (válassza ki a piacokat)

Riválisok: KIA EV3, VW ID.3, Volvo EX30

Hyundai ioniq 9

Az új Hyundai ioniq 9
Az új Hyundai ioniq 9

A Hyundai új zászlóshajója, a SUV legfeljebb hét ülőhelyet hoz a 620 km -es tartományban a Family EV szegmensbe.

Az E-GMP platformon 800 V-os architektúrával épült, mindössze 24 perc alatt 10–80 % -ot tölt fel.

A kabin a nyugodtra és az összeköttetésre összpontosít, iker 12,3 hüvelykes kijelzőkkel, Bose audio-val, forgó ülésekkel és panorámás tetővel. Három sorral és prémium kivitelben az Ioniq 9 hosszú utazásokra és nagy családokra épül.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 110,3 kWh | Hatótávolság: Legfeljebb 620 km (WLTP)

Díj: 10–80 % 24 perc alatt | Kapacitás: 620L Boot

Ár: 73 000 € – 75 000 € (EST) | Dátum: Koreában eladó; EU 2025 nyarán

Riválisok: KIA EV9, Volvo EX90, Tesla Model x

KIA EV4

Az új KIA EV4.
Az új KIA EV4.

A Kia legszebb EV mégis árokolja a SUV ömlesztését a szalon-kenet eleganciájához. Az EV3 alapján szorosan két akkumulátor és akár 630 km tartomány is lesz.

Egyesíti az aerodinamikai hatékonyságot (CD 0,23) 150 kW teljesítményű és gyors töltéssel. Belül egy 30 hüvelykes kijelző egy Rolling Entertainment Suite -ként változtatja – a YouTube -val, a Netflix -rel és még a Karaoke -vel.

Adja hozzá a jármű-hálózat (V2G) képességét és az alacsony lángos álláspontot, és az EV4 lehet a 2025-ös meglepő csillag.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 58.3 vagy 81,4 kWh | Hatótávolság: Legfeljebb 630 km (WLTP)

Díj: Gyors töltés 31 perc alatt | Kapacitás: Akár 490L -ig

Ár: 40 000 € – 45 000 € (EST) | Dátum: EU indítás 2025

Riválisok: VW ID.3, Renault Mégane E-Tech, Tesla Model 3, BYD SEAL

Mazda 6e

Az új Mazda 6e.
Az új Mazda 6e.

A 4,9 méteres hosszúságú és közel 1,9 méteres szélességével az új Mazda 6E az egyik legnagyobb elektromos szalon lesz az európai piacon-nagyobb, mint a Tesla Model 3, és a Hyundai Ioniq 6-at mind hosszában, mind szélességében kiüríti.

A rivális prémium modellek, mint például a Mercedes EQE méretű. Belül a Mazda egy prémium kabin élményt ígér, panorámás tetővel és egy 14,6 hüvelykes gesztusvezérelt központi képernyővel.

A tartományi adatok szintén versenyképesek: 499 km a standard modellhez és akár 555 km -ig a hosszú távú verzióhoz.

Az első szállítás már útban áll Kínából, amikor a bal oldali meghajtású piacok nyáron kapják az autót.

Az Egyesült Királyságban és Írországban a járművezetőknek valószínűleg 2026 elejéig kell várniuk, hogy megnézhessék a bemutatótermekben.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 80 kWh vagy 68,8 kWh | Hatótávolság: Akár 552 km -ig (WLTP)

Díj: 10–80 % 22–45 perc alatt | Kapacitás: TBA

Ár: ~ 43 000 € (EST) | Dátum: 2025 nyár

Riválisok: Tesla 3. modell, Polestar 2

Mercedes-Benz cla EV

A Mercedes-Benz CLA EV.
A Mercedes-Benz CLA EV.

Az Electric CLA a Mercedes eddigi leghatékonyabb autója, legfeljebb 792 km -es távolsággal és 800 V -os töltéssel, amely 10 perc alatt 325 km -t ad.

A technika ugyanolyan élvonalbeli: egy úszó MBux szuperszűrő, a Microsoft és a Google által üzemeltetett AI-fokozott asszisztens, és újrahasznosított anyagok az egészben. A fenntartható, szoftvervezérelt korszakra újradefiniált luxus.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 85 kWh | Hatótávolság: Legfeljebb 792 km (WLTP)

Díj: 325 km 10 perc alatt | Kapacitás: 395L Boot

Ár: 52 000 € – 58 000 € (EST) | Dátum: 2025 vége/2026 eleje

Riválisok: BMW I4, Tesla 3. modell, Polestar 2

Opel Frontera Electric

Az Opel Frontera.
Az Opel Frontera.

Az Opel legújabb EV -je nagy az űrben, és alacsony a zavarban. Legfeljebb 400 km-es távolsággal, okos belső csomagolással, valamint olyan funkciókkal, mint az Intelli-Seats, a Teterhout Támogatás és az okostelefon-dokkolóállomás, a Frontera ugyanolyan praktikus, mint megfizethető.

A 30 000 euró alatti kiindulási ár esetén ez csak az Opel legmegfelelőbb EV -je lehet – bár a zsúfolt kis SUV -szegmensben minden újonnan eljusson, hogy keményen dolgozzon, hogy kiemelkedjen a komoly nehéz versenyen.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 44 kWh (használható) | Hatótávolság: Legfeljebb 400 km (WLTP)

Díj: 10–80 % 26 perc alatt | Kapacitás: Legfeljebb 1600L

Ár: 28 990 eurótól | Dátum: A megrendelések most nyitva vannak (Németország)

Riválisok: MG ZS EV, Jeep Avenger, Renault 4 E-Tech, Citroën E-C4

Renault 4 E-Tech Electric

A Renault 4 e-tech.
A Renault 4 e-tech.

A retro újraindítás valódi anyaggal, a Renault 4 E-Tech magasabb, keményebb és praktikusabb, mint testvére, a Renault 5.

Nagylelkű 420 literes csizmát, lapos, hajtogató hátsó üléseket és két akkumulátor választékát kínálja: egy lyukas 52 kWh hosszabb utakhoz vagy egy könnyebb 40 kWh LFP-t, ideális a városi vezetéshez.

Belül az OpenR Link rendszer a Google Integration és a Renault hanggal aktivált avatárjával, a Reno-val, a technológiáját zökkenőmentesnek érzi.

A francia építésű, családbarát és tele van bájjal-ez egy stílusos, mindenki számára versenyképes áron, elegendő személyiséggel ahhoz, hogy a dolgok szórakoztatóvá váljanak.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: Legfeljebb 52 kWh | Hatótávolság: Legfeljebb 400 km (WLTP)

Díj: 15–80 % ~ 35 perc alatt | Kapacitás: 420L Boot

Ár: ~ 30 000 € (EST) | Dátum: 2025 -es indítás

Riválisok: Ford Puma Gen-E, Fiat 600E, Citroën ë-C3 AirCross

Toyota Urban Cruiser EV

A Toyota Urban Cruiser EV.
A Toyota Urban Cruiser EV.

A Toyota csatlakozik a Small Electric SUV versenyhez a Urban Cruiser EV -vel – egy városbarát crossoverrel, amely a mindennapi praktikusságot összekeveri a kalandra.

Várhatóan akár 402 km -es távolságot kínál, és két akkumulátorral indul: egy 49 kWh -os egység, amely körülbelül 299 km -t és 61 kWh -os verziót szállít.

Az elsőkerék-meghajtó alapvető lesz, de a négykerék-meghajtó egyes piacokon lehetőség lesz.

Belül, olyan tulajdonságok, mint a csúszó hátsó ülések, a 12 színű környezeti világítás és a nagy spektrumú infotainment rendszer, amely hozzáadja a kényelmet és a hangulatot.

Ha a Toyota megkapja az árképzési jogot, akkor a városi cirkáló erős versenyző lehet a zsúfolt kompakt EV szegmensben.

Mit kell tudni:

Akkumulátor: 49 kWh, 61 kWh | Hatótávolság: Akár 400 km -ig (EST)

Díj: Töltési specifikációk, amelyeket be kell jelenteni | Kapacitás: Bizósági teret hirdetni

Ár: ~ 35 000 € (EST) | Dátum: EU Rollout 2025 nyár végén

Riválisok: Jeep Avenger, Peugeot E-2008, Renault 4 E-Tech, MG ZS EV

Dániel Szabó

Dániel Szabó

Szabó Dániel vagyok, újságíró és elemző. A társadalmi változások és a politikai narratívák metszéspontjai érdekelnek, különösen közép-európai kontextusban. A 2022 Plusznál hiszek abban, hogy a jó kérdés néha fontosabb, mint a gyors válasz.