Az utazási társaságok figyelmeztető táblákat látnak, mivel kevesebb európai és kanadai utazó választja az Egyesült Államokat

Dániel Szabó

Az utazási társaságok figyelmeztető táblákat látnak, mivel kevesebb európai és kanadai utazó választja az Egyesült Államokat

Az év első három hónapjában 7,1 millió látogató lépett be a tengerentúlon az Egyesült Államokba, 3,3 százalékkal kevesebb, mint 2024 -ben.

Az Expedia Group pénteken elmondta, hogy az Egyesült Államokban csökkentett utazási kereslet az első negyedévben a vártnál gyengébb bevételekhez vezetett, és a Bank of America szerint a hitelkártya-tranzakciók azt mutatták, hogy a járatokra fordított kiadások és a szállás a múlt hónapban esett.

A két jelentés növeli a növekvő jeleket, hogy az Egyesült Államok utazási és turisztikai ágazata a Covid-19 vége óta eltelt első lassulását láthatja, amely a „bosszúutazás” időszakát táplálta, amely tartós érdeklődésre vált a menekülés iránt.

Az Expedia, amely a Hotels.com és a VRBO szálláshelyi foglalási platformjai, valamint egy névleges online utazási ügynökség volt, volt a legújabb amerikai vállalat, amely bejelentette a lassuló üzletet mind a nemzetközi látogatókkal, mind a hazai utazókkal.

Az Airbnb és a Hilton ugyanazokat a tendenciákat jegyezték meg a múlt héten negyedéves bevételi jelentéseikben. A legtöbb amerikai légitársaság azt mondta, hogy csökkenti az ütemezett járatok csökkentését, hivatkozva a gazdasági utasok számára a szabadidős kirándulások lefoglalására.

Az Egyesült Államok Utazási Szövetsége elmondta, hogy Donald Trump elnök tarifáival kapcsolatos gazdasági bizonytalanság és szorongás magyarázhatja a visszahúzódást. Áprilisban az amerikaiak bizalma a gazdaságba egy ötödik egyenes hónapra esett a legkisebb szintre a pandémia kezdete óta.

Az emberek kevésbé hajlandók eltölteni ünnepnapokon, főleg az Egyesült Államok számára

A Bank of America pénteken elmondta, hogy hitelkártya -tulajdonosai hajlandóak voltak a „Nice to” szolgáltatásokra költeni, mint például az éttermekben márciusban és áprilisban az étkezés, ám „nagyobb jegyek diszkrecionális kiadásai a repülőjegyekre és a szálláshelyekre továbbra is csökkennek, valószínűleg a fogyasztók bizalmának csökkenése és a gazdasági kilátások iránti aggodalmak miatt”.

Külföldön, a tarifákkal kapcsolatos harag, valamint a határon lévő turisztikai fogva tartások iránti aggodalom miatt más országok polgárai kevésbé érdeklődtek az Egyesült Államokba való utazás iránt – mondják az idegenforgalmi szakértők.

Az Egyesült Államok kormánya elmondta, hogy a múlt hónapban március végén 7,1 millió látogató lépett be az Egyesült Államokba a tengerentúlon, ami 3,3 százalékkal kevesebb, mint 2024 első három hónapjában.

A számok nem tartalmazzák a mexikói földkereszteléseket vagy a kanadai utazást, ahol a polgárok felháborodást fejeztek ki Trump észrevételei miatt, hogy országukat 51. állammá váljanak.

Mind az Egyesült Államok, mind a kanadai kormány adatainak meredek visszaesésében a Kanadából származó határátkelőhelyek.

Az Expedia pénzügyi igazgatója, Scott Schenkel elmondta, hogy míg az utazási társaság foglalásának nettó értéke az Egyesült Államokba 7 százalékkal esett vissza a januári-márciusban, addig az Egyesült Államokba történő foglalás közel 30 % -kal csökkent.

A pénteki befektetőkkel folytatott konferenciabeszélgetésen, az Expedia vezérigazgatója, Ariane Gorin szerint az amerikai utazások iránti kereslet áprilisban alacsonyabb volt, mint márciusban.

„Még mindig továbbra is látunk nyomást az Egyesült Államokba való utazásra, de láthattuk az egyensúlyt is” – mondta Gorin. „Az európaiak kevésbé utaznak az Egyesült Államokba, de inkább Latin -Amerikába.”

Az Egyesült Államok mint rendeltetési hely csökkenése csökken

Az Airbnb a múlt héten elmondta, hogy az USA -ba a külföldi utazások üzleti tevékenységének mindössze 2-3 % -át teszik ki. De ebben a kategóriában az Egyesült Államok iránti érdeklődés csökkenő érdeklődését látja.

„Úgy gondolom, hogy Kanada a legnyilvánvalóbb példa, ahol láthatjuk, hogy a kanadaiak sokkal alacsonyabb ütemben utaznak az Egyesült Államokba, de hazatérve utaznak, Mexikóba utaznak, Brazíliába megyek, Franciaországba mennek, Japánba mennek” – mondta Ellie Mertz, az Airbnb pénzügyi igazgatója, a befektetőkkel folytatott konferenciahívásban.

A Hilton elnöke és vezérigazgatója, Christopher Nassetta elmondta, hogy a társaságnak az első negyedévben a nemzetközi utazások az amerikai szállodákba esnek, különösen Kanadából és Mexikóból.

De Nassetta azt mondta, hogy továbbra is optimista marad az év második felében.

„Saját hitem, hogy látni fog néhány – ha nem is sok -, hogy a bizonytalanság csökken a következő pár negyedévben, és ez lehetővé teszi a gazdaság mögöttes erősségének újra ragyogását” – mondta.

Dániel Szabó

Dániel Szabó

Szabó Dániel vagyok, újságíró és elemző. A társadalmi változások és a politikai narratívák metszéspontjai érdekelnek, különösen közép-európai kontextusban. A 2022 Plusznál hiszek abban, hogy a jó kérdés néha fontosabb, mint a gyors válasz.